Loader

Baza wiedzy

Zacznij działalność od strony – tak czy nie? Wady i zalety

Zacznij działalność od strony – tak czy nie? Wady i zalety

Dla wielu osób dopiero stawiających pierwsze kroki w biznesie strona internetowa może wydawać się dużym wydatkiem. W związku z tym odkładają jej postawienie na później lub korzystają z samodzielnych rozwiązań: kreatorów lub szablonów. Opcje te jednak nie są pozbawione wad. Samodzielne działania z szablonem wymagają często też po prostu dużej ilości czasu oraz umiejętności.
Czytaj dalej
Tani sklep internetowy – jak wybrać?

Tani sklep internetowy – jak wybrać?

Polski rynek e-commerce jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających w Europie. Nadal jednak daleko nam do Zachodu, co oznacza, że jeszcze wiele przed nami. Sporo biznesów szuka więc taniego sposobu na sklep internetowy. Czołowe miejsca zajmuje Allegro, WooCommerce, Shoper i PrestaShop – który z nich jest najlepszy?
Czytaj dalej
Brief – dokument, który decyduje o wszystkim

Brief – dokument, który decyduje o wszystkim

Stworzenie produktu, który nie będzie zaledwie dodatkiem, ale integralną częścią biznesu, narzędziem, dzięki któremu można zwiększyć zyski, jest dużym wyzwaniem. Wymaga to nie tylko umiejętności w zakresie designu czy programowania, ale przede wszystkim odpowiedniej wrażliwości i przenikliwości wobec klienta. Brief w założeniu jest dokumentem, w którym należy odpowiedzieć na szereg pytań, dzięki któremu agencji lub freelancerowi łatwiej jest stworzyć konkretny produkt. Jednak mogą pojawiać się pytania – po co taka forma?
Czytaj dalej
Internet ma już 50 lat. Jak dokonała się globalna rewolucja?

Internet ma już 50 lat. Jak dokonała się globalna rewolucja?

Internet jest obecny w życiu prawie każdego z nas. Stał się czymś oczywistym, narzędziem do komunikacji, rozrywki i pracy. W tym roku minęło 50 lat od powstania pierwszych węzłów sieci ARPANET, z której bezpośrednio wyrósł internet. Z tej okazji warto przypomnieć historię globalnej sieci.
Czytaj dalej
Płatne i darmowe zdjęcia na stronę i bloga

Płatne i darmowe zdjęcia na stronę i bloga

W dobie internetu często można spotkać się z pojęciem „licencja”. Jednak co tak naprawdę kryje się pod tym pojęciem? Zgodnie z definicją, licencja jest dokumentem lub umową, która określa zasady, na jakich można korzystać z danego dobra niematerialnego – zazwyczaj utworu lub własności intelektualnej. To pojęcie odnosi się bezpośrednio do kwestii praw autorskich. Zgodnie z polskim prawem, osobiste prawa autorskie są niezbywalne. Obejmują one szereg przywilejów, które należą się twórcy. Jednym z nich jest nadzór do korzystania z utworu.
Czytaj dalej
Kobiety w IT

Kobiety w IT

Jaka jest statystyczna kobieta pracująca w IT? Przede wszystkim, zadowolona ze swojej pracy. Dla 72% z nich jest ona satysfakcjonująca. Zazwyczaj posiada także kilkuletnie doświadczenie w innych branżach. Dość szybko miała swój pierwszy kontakt z komputerem, a następnie swobodny dostęp do niego. Cieszy się z wysokich zarobków, możliwość pracy z dowolnego miejsca o dowolnej porze, a także atmosfery, która zazwyczaj jest dość swobodna
Czytaj dalej
Jak zadbać o typografię?

Jak zadbać o typografię?

Typografia to bardzo szerokie pojęcie, historycznie związane przede wszystkim z drukiem i poligrafią. We współczesnym projektowaniu terminem tym możemy określić wszystko, co dotyczy wizualnej warstwy tekstu. Wraz z rozwojem techniki design i druk zaczął być bardziej dostępny. Podstawowe projekty można wykonać nawet samemu w domu. Jednak przez to dobre praktyki zostały rozmyte lub są celowo ignorowane. A to właśnie dobrze przemyślana typografia w projekcie potrafi zrobić ten wyjątkowy, wizualny efekt.
Czytaj dalej
Duplicate content, czyli dlaczego oryginalne treści są lepsze

Duplicate content, czyli dlaczego oryginalne treści są lepsze

Powielona treść w Internecie nazywana jest duplicate content. Może ona wystąpić zarówno w obrębie tej samej  lub różnej domeny. Mimo, że tego typu praktyki wychwytywane są przez algorytmy wyszukiwarek i sukcesywnie karane, nadal cieszą się dość dużym powodzeniem. Najczęściej spowodowane jest to po prostu nieświadomością. Przywykliśmy do tego, że wiele rzeczy w Internecie jest “wspólnych”. Dlaczego wtedy nie podzielić się dobrze napisanym tekstem na stronie?
Czytaj dalej
5 cech dobrego logo

5 cech dobrego logo

Logo jest symbolem, który powinien w sobie zamknąć całą istotę firmy. Zazwyczaj jest jedną z pierwszych kwestii omawianych podczas kreacji wizerunku nowo powstałego lub zmieniającego się przedsiębiorstwa. Kwestia logo może być bardziej złożona niż się wydaje. Każdy chce, żeby było ono “dobre”. Jednak co to znaczy? Mamy dla Was kilka rzeczy, które należy wziąć pod uwagę podczas projektowania.
Czytaj dalej
Popularne mity w UX design

Popularne mity w UX design

Kiedyś obsługą komputera, a tym samym - obcowaniem z internetem - zajmowała się garstka profesjonalistów. Jednak nasze czasy dynamicznie się zmieniają. Wraz z ogromną popularnością komputerów osobistych oraz minimalizacją elektroniki, prawie każdy z nas otrzymał dostęp do programów czy usług.
Czytaj dalej
Tworzenie i projektowanie stron dla Ciebie

Tworzenie i projektowanie stron dla Ciebie

Witryna internetowa to klucz do kontaktu z Twoją firmą. Jest wizytówką, która w pozytywny sposób pokaże Twoją działalność, podkreśli także Twój profesjonalizm, wiedzę i doświadczenie. Przy wyborze agencji interaktywnej, której chcesz zlecić stworzenie Twojej strony www, nie warto zdawać się na ślepy los. Przed decyzją należy szczegółowo zapoznać się z portfolio agencji, dobrze jest też wziąć pod uwagę opinię o firmie funkcjonującą na lokalnym rynku, w Internecie i w gronie znajomych.
Czytaj dalej
Chcesz zacząć reklamować swoją firmę w sieci?
Nadszedł czas na to, aby zaistnieć w sieci. Pomoże Ci w tym nowoczesna agencja digital, która wspiera tworzenie wizerunku firmy i generowanie sprzedaży. Specjalizujemy się w wielokanałowym marketingu dla wszystkich branż.
Bezpłatna konsultacja
Special Space
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.