Loading...
Gify na Instagramie – krótki poradnik

Gify na Instagramie – krótki poradnik

Czym są gify na Instastories?

Gif to stary format graficzny, który prawie od początku swojego istnienia związany jest z internetem. Rozwój szybkich połączeń sprawił jednak, że na jakiś czas odszedł w zapomnienie, by niespodziewanie wrócić przez popularność social media. Co sprawia, że gify są takie wyjątkowe? Wszystko dzięki możliwości ich animacji. Jednocześnie są one dość lekkie, a także obsługują (wyłącznie pełną) przezroczystość. To sprawiło, że Instagram postanowił połączyć siły z platformą Giphy i wprowadzić animowane naklejki, które można umieścić na swojej relacji. Mogą być to loga, napisy, rysunki, a nawet fragmenty przypominające film. Łączy je jedno – przezroczyste tło. Gify oznaczają dobrą zabawę i podkreślają przekaz relacji. To sprawia, że coraz więcej firm decyduje się na swoje własne naklejki na Instagramie. Nie jesteśmy wyjątkiem – sprawdź #specialspace w sekcji gifów podczas tworzenia relacji lub zobacz nasz kanał na platformie Giphy.

Czy mogę mieć swoje gify na Instagramie?

Odpowiedź jest prosta – oczywiście! Jednak cały proces jest dość pracochłonny i składa się z wielu etapów. Aby osiągnąć jak najlepszą jakość naklejek konieczna jest wiedza techniczna. W związku z tym dla naszych klientów przygotowaliśmy kompleksową usługę, która obejmuje:

  • obsługa kanału na platformie Giphy,
  • wykonanie i opublikowanie naklejek,
  • optymalizacja dla wyszukiwania,
  • zapewnienie najwyższej jakości,
  • inne czynności techniczne.

To sprawia, że nasz klient nie musi się niczym martwić za wyłączeniem tego, jak często i w jaki sposób będzie używał swoich gifów. Warto to przemyśleć już na wczesnym etapie, łącznie z tym, jak poinformować i poinstruować swoich odbiorców o nowych możliwościach. Pamiętaj, by zachęcić followersów do korzystania – w końcu gify zrobione są nie tylko dla Ciebie, ale też dla nich!

Dla kogo gify na Instagramie?

Tak naprawdę każda branża i marka może śmiało wykorzystywać naklejki na Instagramie. Jest to świetne rozwiązanie, gdy regularnie bywasz w social mediach, a zwłaszcza jeśli umieszczasz na Instagramie relacje. Doskonale sprawdzą się również przy rozbudowanej społeczności, która chętnie oznacza markę na stories. Wielu osobom taka forma marketingu może kojarzyć się z tematami lekkimi, zabawnymi i skierowanymi do raczej młodszych odbiorców. Prawda jest taka jednak, że nawet branże, które opierają się na maksymalnym profesjonalizmie mogą wykorzystać naklejki na Instagramie. Dzięki temu firmy mogą zasygnalizować swoją obecność i ułatwić zapamiętanie siebie przez klientów. Śmiało mogą je wykorzystywać także zarówno sektory B2B, jak i B2C, przedsiębiorstwa zajmujące się produkcją czy świadczeniem usług, a nawet oficjalne instytucje czy stowarzyszenia. Gif na Instagramie może być właśnie tym, co pomoże Ci się wyróżnić.

Czy warto mieć swoje gify na Instagramie?

Gify to zdecydowanie oryginalny i ciekawy sposób na wyróżnienie swojej firmy w social media. Dzięki nim łatwiej można budować rozpoznawalność i świadomość marki. Ich zalety sprawiają, że warto je mieć. Są przydatne nie tylko z perspektywy firmy, ale też klientów, którzy mogą je chętnie używać w swoich relacjach. Doskonale sprawdzają się przy realizowaniu strategii zakładającej użycie wielu, różnorodnych kanałów. Warto wykorzystać je również do promocji produktów czy eventów. Od naszych klientów uzyskujemy informacje, że budzą one ogromne zainteresowanie. Dla wielu odbiorców są one wyznacznikiem pewnego poziomu – posiadanie własnych gifów stawia firmę tuż obok największych marek. Jesteś zainteresowany takim rozwiązaniem? Skontaktuj się z nami! Przygotowaliśmy wyjątkową ofertę i zapewniamy elastyczną wycenę. Dbamy o kompleksową opiekę i załatwienie wszelkich kwestii technicznych – nasi klienci nie muszą martwić się o nic.