Brief (z ang. „streszczenie”) to dokument zawierający zestaw pytań mających na celu poznanie Twojej firmy, jej wartości, oczekiwań oraz celów związanych z działaniami marketingowymi. W Special Space traktujemy go jako wytyczony kierunek oraz inspirację do działań marketingowych. Jest niezbędnym elementem w procesie opracowywania skutecznej strategii, zwłaszcza w mediach społecznościowych.
Dobrze uzupełniony brief to inwestycja w sukces współpracy – pozwala uniknąć nieporozumień, przyspiesza procesy decyzyjne i umożliwia stworzenie strategii dostosowanej do Twoich potrzeb.
Dlaczego warto wypełnić brief?
Zachęta?
Poświęcenie czasu na wypełnienie briefu to inwestycja, która zwróci się w postaci skutecznych i efektywnych działań marketingowych!
Problem z uzupełnieniem? Skorzystaj z warsztatu! Jeżeli potrzebujesz pomocy w sprawnym wypełnieniu briefa, daj nam znać. Umówimy dogodny termin, w którym jeden z naszych specjalistów przeprowadzi Cię przez dokument i pomoże Ci w jego wypełnieniu.