Loading...
Co to jest brief i dlaczego warto go wypełnić?

Co to jest brief i dlaczego warto go wypełnić?

Brief (z ang. „streszczenie”) to dokument zawierający zestaw pytań mających na celu poznanie Twojej firmy, jej wartości, oczekiwań oraz celów związanych z działaniami marketingowymi. W Special Space traktujemy go jako wytyczony kierunek oraz inspirację do działań marketingowych. Jest niezbędnym elementem w procesie opracowywania skutecznej strategii, zwłaszcza w mediach społecznościowych.
Dobrze uzupełniony brief to inwestycja w sukces współpracy – pozwala uniknąć nieporozumień, przyspiesza procesy decyzyjne i umożliwia stworzenie strategii dostosowanej do Twoich potrzeb.

Dlaczego warto wypełnić brief?

  • Lepsze zrozumienie potrzeb Twojej firmy.
    Im więcej szczegółowych informacji nam przekażesz, tym skuteczniej dopasujemy strategię działań do Twoich potrzeb.
  • Wyznaczenie jasnych celów.
    Dzięki briefowi łatwiej nam określić konkretne, mierzalne i realistyczne cele do osiągnięcia.
  • Efektywność działań.
    Wypełnienie briefu minimalizuje ryzyko błędów lub działań niespójnych z charakterem Twojej marki.
  • Oszczędność czasu i zasobów.
    Dobrze opracowany brief dostarcza wszystkich niezbędnych informacji, co pozwala nam od razu przystąpić do działania.

 

Zachęta?

Poświęcenie czasu na wypełnienie briefu to inwestycja, która zwróci się w postaci skutecznych i efektywnych działań marketingowych!

Problem z uzupełnieniem? Skorzystaj z warsztatu! Jeżeli potrzebujesz pomocy w sprawnym wypełnieniu briefa, daj nam znać. Umówimy dogodny termin, w którym jeden z naszych specjalistów przeprowadzi Cię przez dokument i pomoże Ci w jego wypełnieniu.