Firma od początku miała duże wymagania techniczne: serwis mimo swojej wielkości miał być zoptymalizowany zarówno pod użytkowników, jak i dla wyszukiwarek.
Nasz dział programistyczny podjął się miejscami zegarmistrzowskiej pracy. Jednak pozwoliło to uzyskać szybkość i szeroką funkcjonalność — zarówno z perspektywy klienta, jak i administratora. Zapewniliśmy także możliwość wyboru różnych kombinacji cech, dodatkowych możliwości oraz złożonej filtracji.
Dla firmy Polstero ważne było szerokie dotarcie do klientów na popularnych serwisach typu marketplace. Zadbaliśmy więc o integrację oraz zautomatyzowanie procesów dla jak największej wygody.
Zapewniliśmy również komfortowy import do sklepu. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu byliśmy w stanie jednorazowo dodać 8 tysięcy produktów.
Praca nad sklepem Polstero wymagała wykorzystania wiedzy i umiejętności, a także dbałości o szczegóły. Dzięki tym elementom stworzyliśmy sklep o szerokim asortymencie z wieloma możliwościami dostosowania, przygotowany do marketingu poprzez optymalizację dla wyszukiwarek oraz podłączenie do serwisów typu marketplace.