Aby ułatwić dostęp do wartościowych informacji oraz swoich szkoleń, postanowiła ona stworzyć swoje miejsce w sieci. Tym zadaniem zajęliśmy się właśnie my.
Od klientki otrzymaliśmy szczegółowe wytyczne dotyczące jej brandu. Stworzyliśmy więc stronę, która doskonale koresponduje z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej. Pozwoliło to wzmocnić wizerunek marki.
Jednak strona ta wyróżnia się nie tylko designem. Zadbaliśmy również o wdrożenie funkcjonalności dopasowanych do potrzeb klientki. W związku z tym umożliwiliśmy sprzedaż profesjonalnych szkoleń przez internet. Wdrożona została również kompleksowa baza wiedzy, która przygotowana została na przyszły rozwój.
Cała strona jest gotowa do tego, by klientka mogła samodzielnie ją obsługiwać. Wdrożony został system zarządzania treścią, a całość dopasowana w intuicyjny sposób. Dzięki temu strona Aleksandry Czarnoty jest w stanie dotrzymać jej kroku!