Loading...

Identyfikacja wizualna

Ludzki umysł uwielbia szukać wzorów i skojarzeń. Z wielu elementów składa mozaikę, która tworzy pełny obraz. Porównuje informacje, które już posiada, aby zidentyfikować to, co widzi.

Jednolita identyfikacja wizualna odwołuje się właśnie do tych zjawisk. Marka lub firma potrzebuje czegoś, co sprawi, że już przy pierwszym rzucie oka skojarzymy materiały właśnie z nią. Jednocześnie, powinna się ona odwoływać do pewnych uczuć, skojarzeń, myśli czy wartości.

Where the Internet begins

Laptop

Traktowanie logo jako tylko ładnego obrazka czy wizytówki jako czegoś, co każdy powinien mieć nie pomaga zbudować świadomości marki u klienta.

Tak samo korzystanie z typowych, bezpiecznych rozwiązań sprawi, że nasza firma zginie w gąszczu podobnych przedsiębiorstw. Stworzenie odpowiedniej identyfikacji pozwoli wyróżnić się i zostać zapamiętanym.

ofert 1 image

Jednocześnie, odpowiednie dobranie kolorów, fontów czy stylistyki pozwala opowiedzieć pewną historię, zakomunikować, co jest dla nas ważne. W ten sposób łatwiej trafić do grupy docelowej, która nas interesuje.

Identyfikacja wizualna nie jest tak prozaicznym zagadnieniem, jak może się wydawać na pierwszy rzut oka. Nie wystarczy, żeby była ładna czy estetyczna. Przy jej tworzeniu warto skorzystać z pomocy specjalistów.

ofert 2 image

Nasza firma posiada nie tylko umiejętności techniczne. Mamy wiedzę i doświadczenie oraz trzymamy rękę na pulsie zmieniającego się biznesu. Łączymy wszystkie elementy układanki, aby stworzyć jednolitą identyfikację wizualną. Z naszą pomocą opowiesz historię, przedstawisz wartości, a także zadbasz o to, by być rozpoznawalnym.

W ramach naszych usług możemy przygotować logo, materiały reklamowe oraz stronę internetową. Całość utrzymamy w spójnej konwencji i zadbamy o konsekwencję. Wszystko po to, aby wspólnie stworzyć mocną, świadomą markę.

last image

Identyfikacja wizualna może mieć większy wpływ niż się może wydawać.

Daj się zapamiętać i nie bój się mówić o swojej marce głośno - także w formie graficznej.